Jaki serwis do naprawy sprzętu fotograficznego wybrać?

ARTYKUŁ SPONSOROWANY / REKLAMA 


Żyjemy w czasach, kiedy praktycznie każdy z nas w domu posiada aparat fotograficzny. Ja od roku jestem posiadaczką lustrzanki i na dzień dzisiejszy jest jeszcze objęta gwarancją, jednak z doświadczenia wiem, że sprzęty lubią psuć się - kiedy wspomniana gwarancja minie.

Co wtedy?

Kiedyś taki aparat zaniosłabym do serwisu, który mieści się najbliżej mnie. Nie lubiłam bawić się w wysyłki, kontakt na odległość itp. Wolałam zanieść sprzęt do miejsca w pobliżu mojego domu, osobiście porozmawiać z serwisantem i później odbiór i możliwość sprawdzenia wszystkiego na miejscu. Dziś już tego nie robię.

Dlaczego?

Kilka lat temu mój mały jeszcze syn - wziął mój aparat (co prawda nie lustrzankę, ale bardzo dobrą cyfrówkę), włączył i upuścił ją na ziemię. Pech chciał, że spadła obiektywem w dół w efekcie czego wbił się on do środka. Niestety musiałam skorzystać z usług jednego serwisu na miejscu i czekałam na telefon, że mogę odebrać swój sprzęt. Kiedy przyszła ta wyczekiwana chwila - nie mogłam osobiście zjawić się w serwisie i aparat odebrała koleżanka. W domu okazało się, że obiektyw wysuwa się, zdjęcia się robią - ale - aparat nie ostrzy zdjęć a w jednej z krawędzi pojawia się zaciemnienie. Zaniosłam aparat z powrotem do serwisu w którym był naprawiany, ale Pan oświadczył mi że sprzęt był sprawdzany na miejscu i osoba, która go obierała nie miała zastrzeżeń. Próbował mi wmówić, że popsułam go ponownie. Wydałam ponad 300 zł za to, że aparat nadal nie działa. Rzuciłam nim w kąt i leży tam do dziś. To moja nauczka. 

Dziś wiem, że dobry serwis wcale nie musi być tym, który jest na miejscu. Przykładem jest e-csi.pl - jest to autoryzowany serwis więc mogę wysłać tam sprzęt, który posiada jeszcze gwarancję, ale również ten, który już jej nie posiada. Uzyskanie przez serwis autoryzacji wymaga spełnienia bardzo wysokich standardów, oraz kryteriów określonych przez producentów sprzętu. Dzięki temu klient ma pewność, że naprawa będzie wykonana przez profesjonalistów, a we wnętrzu naszego sprzętu znajdą się tylko i wyłącznie oryginalne części zamienne. 

Jeśli posiadasz sprzęt marki Sony, Canon czy Leica - ten serwis będzie idealny dla Ciebie. Odpowiednio wykwalifikowani specjaliści dzięki zaawansowanym technologicznie urządzeniom - naprawią Twój sprzęt i do Twojego problemu podejdą indywidualnie. 

Jeśli Twój aparat posiada jeszcze gwarancję - nie martw się - oddając go do tego serwisu nie stracisz jej. Jeśli takiej nie posiadasz - po naprawie otrzymasz 6 miesięczną gwarancję serwisu na wykonaną usługę. Świetne rozwiązanie, prawda? 

Najważniejsze powody dla których warto skusić się na usługi tego serwisu:
- Autoryzacja
- Specjalnie wykwalifikowana kadra techniczna
- Specjalistyczne urządzenia do napraw
- Specjalne pomieszczenia laboratoryjne w których wykonywane są naprawy
- Bezpieczna wysyłka - dzięki specjalnemu urządzeniu, które w sposób bezpieczny pakuje przesyłki.
- Gwarancja na wykonaną usługę
- Indywidualne podejście do każdego klienta.

Dodatkowo istnieje możliwość otrzymania urządzenia zastępczego.

Jeśli więc poszukujecie miejsca w którym szybko i bezpiecznie naprawisz swój sprzęt - serwis e-csi będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.


Komentarze

  1. Uważam, że jeśli rzecz jest tego warta to lepiej ją zanieść do autoryzowanego serwisu lub jeśli koszt naprawy bylby wyższy od wartości odżałować i kupić nowe. Sama sprawdzam referencje i nie zawsze wybieram, bo coś jest blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojemu koledze spadł mój obiektyw od lustrzanki, całe lustra się potłukły i nie było zmiłuj, musiał odkupić mi nowy. Parę razy spadła mi cyfrówka, ale na szczęście nic bardziej poważnego się z nią nie stało :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cyfrówka skończyła w bardzo podobny sposób, szkoda, że nie wiedziałam o tym serwisie... Ale to nic. Nauczka na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  4. O super, nie słyszałam jeszcze o tym serwisie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ze jest mozliwosc i taki serwis, ja u siebie mam tylko serwisy producentow ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy wpis, mój aparat w święta spadł na posadzkę z płytek, do tej pory leży nienaprawiony, w końcu muszę oddać go do serwisu ...

    OdpowiedzUsuń
  7. o dobre informacje, bo mój coś szwankuje;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój aparat jest dla mnie bardzo cenny i gdyby potrzebował naprawy to tylko i wyłącznie w autoryzowanym serwisie. Na szczęście ma jeszcze gwarancję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamierzam w najblizszym czasie zakupic sobie Canon'a i nie wyobrazam sobie go przy ewentualnej usterce oddac w byle jakie rece na rogu. Wolalabym autoryzowany wlasnie serwis.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję że nigdy nie będzie mi potrzebna taki serwis naprawczy, ale dobrze wiedzieć że tak serwis istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze serwisie, jednak fajnie że coś takiego istnieje, w razie co warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję Ci tej sytuacji z aparatem, który według Pana "zepsułaś drugi raz" :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze najlepiej w autoryzowanym serwisie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesli chodzi o naprawę firmowego sprzetu to oddaje tylko i wyłacznie do autoryzowanych serwisów. naprawda w takim serwisie daje gwarancje jakosci

    OdpowiedzUsuń
  15. Wartościowy sprzęt warto oddać w wartościowe ręce, wtedy mamy gwarancje, że naprawa będzie na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam profesjonalny i bardzo drogi sprzęt w domu i jeśli coś się z nim dzieje to oddaje go tylko i wyłącznie do pewnego serwisu producenta. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Należę do osób, które ufają tylko i wyłącznie autoryzowanym serwisom. Inwestuję w sprzęt naprawdę sporo pieniędzy i zależy mi na ewentualnej profesjonalnej naprawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tak drogi sprzęt powinno się oddawać w ręce specjalistów, którzy znają się na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze wiedzieć o takim serwisie. Takiego drogiego sprzętu nie można oddać byle gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam bardzo fajną cyfrówkę i też po upadku tak stało się z obiektywem. Aparat do tej pory leży w szafie. Teraz już raczej nie jest warty naprawy, ale dobrze wiedzieć o takim serwisie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że pierwszy serwis tak postąpił , przez co traci się zaufanie. Dobrze wiedzieć , że firma e-csi to serwis autoryzowany i wykfalifikowany

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam z tym jeszcze problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super że jest opcja sprzętu zastępczego, bo czasem jest po prostu taka konieczność.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze kiedy należy naprawić jakiś sprzęt najlepiej udać się do specjalisty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój aparat od kilku miesiący szaleje, potrafi robic zamarazne zdjecia bez ostrości po czym wrócić do dobrej ich jakości. Może powinnam oddac go do serwisu

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja pozbyłam się całkowicie aparatu bo był rzadko używany i pozostałam z aparatem w telefonie, który nie jest taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdybym tylko wcześniej wiedziała o tym serwisie. Uszkodziłam swój aparat i w moim mieście nikt nie umiał go naprawić. Wysłała bym go wtedy do tego serwisu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękujemy bardzo za ten wpis. W tym roku przeszliśmy mały rebrending i aktualnie funkcjonujemy pod nazwą Proclub. Wcześniej C. S. I. Foto i Video (e-csi.pl) Aktualnie nasza strona to https://serwis.proclub.pl. Zapraszamy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i kopiowanie zdjęć mojego autorstwa. Nie zgadzam się na pozostawianie reklam na moim blogu. Każdy komentarz z linkiem widocznym lub ukrytym zostaje automatycznie usunięty.

Instagram