TELCOP - dealer wysokiej jakości sprzętu biurowego

 Post sponsorowany 

TELCOP - dealer wysokiej jakości sprzętu biurowego

Telcop to autoryzowany dealer wysokiej jakości sprzętu biurowego z siedzibą w mieście Warszawa. W swojej ofercie posiada zarówno nowe drukarki, urządzenia wielofunkcyjne i kserokopiarki, jak i używane oraz sprzęt poleasingowy renomowanych marek. Co powinniśmy wiedzieć o tej firmie?


Sprzedaż urządzeń biurowych

W ofercie Telcop znajdują się wysokiej klasy drukarki, kserokopiarki i urządzenia wielofunkcyjne renomowanych marek, takich jak Konica Minolta czy Develop. Zależnie od potrzeb, oczekiwań i możliwości finansowych mogą zaproponować sprzedaż urządzeń nowych, a także wysokiej jakości sprzętu poleasingowego. W sprzedaży znajdują się również urządzenia używane w doskonałym stanie technicznym i wizualnym.

Wynajem urządzeń biurowych

Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, którzy nie chcą inwestować środków w zakup sprzętu biurowego oferują wynajem urządzeń, takich jak: drukarki, kserokopiarki i urządzenia wielofunkcyjne. Proponują preferencyjne warunki współpracy – atrakcyjne ceny czy elastyczne okresy wynajmu.

Optymalizacja infrastruktury biurowej do rzeczywistych potrzeb Twojej firmy

Klientom poszukującym najoptymalniejszych rozwiązań dla swojego biura firma ta oferuje profesjonalną usługę optymalizacji. W ramach usługi określają rzeczywiste zapotrzebowanie firmy na urządzenia biurowe, takie jak drukarki, kserokopiarki, czy urządzenia wielofunkcyjne i przygotowują ofertę na sprzedaż lub wynajem tych urządzeń. W ramach oferty proponują urządzenia nowe lub używane.

Kompleksowy serwis urządzeń biurowych 

Jest to profesjonalny serwis oferujący kompleksową obsługę biur i przedsiębiorstw. W ramach oferty proponują stałą obsługę serwisową urządzeń biurowych,  jak również doraźną pomoc naprawczą. Specjalizują się i naprawiają drukarki laserowe i atramentowe, kserokopiarki duże i małe oraz urządzenia wielofunkcyjne.

Swoją ofertę kierują przede wszystkim do Klientów z miasta Warszawa i okolic. W razie wszelkich pytań lub wątpliwości zachęcam do kontaktu z Doradcą Klienta bezpośrednio na stronie firmy, lub telefonicznie. 

Komentarze

  1. Zwłaszcza wynajem mi się podoba. Super rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest ta opcja wynajmu, bierzemy kiedy i na ile potrzebujemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymiana urządzeń biurowych to sprawdzony sposób, aby obniżyć koszty obsługi wybranego projektu dla klienta, zwłaszcza jeśli potrzebnych jest kilka urządzeń a finansów na ich zakup brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez wątpienia jest to świetna propozycja skierowana do mieszkańców Warszawy i okolic.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna opcja dla firm :) miałam okazje poznac się z ich ofertą i jest na prawdę super
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  6. To świetnie, że oferują również usługi wynajmu, co może być doskonałą opcją dla firm niechcących inwestować w zakup.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i kopiowanie zdjęć mojego autorstwa. Nie zgadzam się na pozostawianie reklam na moim blogu. Każdy komentarz z linkiem widocznym lub ukrytym zostaje automatycznie usunięty.

Instagram