Ścianka reklamowa - czy warto w nią zainwestować?

 Artykuł sponsorowany / reklama 


System wystawienniczy i prezentacyjny - rodzaje ścianek

Wielu z Was ścianka reklamowa kojarzy się z targami handlowymi i zwracaniem uwagi na konkretne stanowisko. Jest to bardzo dobre skojarzenie, ponieważ odgrywają one bardzo ważną rolę w handlu. Jak wpływają na postrzeganie stanowiska? Czy zwiększają liczbę potencjalnych klientów?

Zacznijmy jednak od początku.

We wstępie wspomniałam o targach, bo w tych miejscach najczęściej spotykamy się z takimi rozwiązaniami. Nie są to jednak jedyne, w których możemy zobaczyć ściankę reklamową. Na co dzień spotykamy się z takimi ściankami w różnych biurach, sklepach czy galeriach handlowych. Służą one przede wszystkim do zwrócenia uwagi na konkretny lokal czy konkretny produkt. Dlaczego warto zainwestować w tego typu reklamę, prowadząc własną działalność? 

Ścianki reklamowe www.scianki.info.pl stanowią doskonałą prezentację graficzną naszych usług, produktów czy samej marki w dużym formacie. Tego typu ścianki są doskonałym uzupełnieniem imprez branżowych jak np. wspomniane wcześniej targi handlowe. Posiadają one właściwości promocyjne - klient przechodzący obok takiej ścianki, automatycznie w pamięci będzie miał zakodowaną reklamę na niej widniejącą. W taki sposób budujemy świadomość marki w oczach potencjalnych klientów. 

Jest to bardzo interesująca forma przekazu graficznego, a wybór pośród rodzajów ścianek jest ogromny. Wiele z Was pewnie nie zdaje sobie sprawy z tego wyboru. Firmy zajmujące się ich wykonywaniem, oferują nam je w różnych formatach, kształtach, z podświetleniem lub bez itd. Ich ostateczny koszt zależy oczywiście od tego, na którą z nich się zdecydujemy. Wykonawcy każdy projekt wyceniają indywidualnie. 

Oprócz dodatkowego oświetlenia, można zdecydować się również na kieszonki, w których umieszczone będą nasze ulotki, a również lady, przy których będą stać nasi pracownicy. Dzięki takim rozwiązaniom ścianka staje się nie tylko reklamą, ale również prostym stoiskiem na imprezy branżowe czy handlowe. Jest to doskonałe rozwiązanie i oszczędność w przypadku wykorzystania ich np. na targach - nie musimy wyposażać się w dodatkowe stoliki dla obsługi. 

Zamawiając taką ściankę, należy przede wszystkim zwrócić uwagę na doświadczenie firmy, która ma je nam wykonać, oraz jakość materiałów, z których zostaje wykonana, ponieważ od tego również zależy nasze bezpieczeństwo. Dlatego też zanim podejmiecie ostateczną decyzję warto rozejrzeć się na rynku i nie podejmować pochopnych decyzji. 

Czy zwracacie uwagę na tego typu rodzaj reklamy? 

Komentarze

  1. Czasami zwracam uwagę na takie ścianki, jeśli są odpowiednio przygotowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ścianki reklamowe niewątpliwie są skutecznym sposobem na zwrócenie uwagi i przyciągnięcie klientów. Często wykorzystuje się je podczas różnego rodzaju targów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne narzędzie promocyjne, zwłaszcza przy organizacji różnych imprez, czy wystaw, wystarczy odpowiednio je zagospodarować przekazem, aby dotrzeć do zmysłów odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  4. reklama podstawą dobrego biznesu, a takie ścianki mogą zrobić sporo pozytywnych działań
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze zwracam uwagę na takie ścianki reklamowe. Zawsze coś wpadnie mi w oko. To świetna opcja dla firm, którzy chcą dotrzeć do klientów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to reklama zdecydowanie bardziej wartościowa niż ulotki, szczególnie podczas różnych eventów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przypuszczałam, że takie ścianki mają aż raki wpływ na rozpowszechnianie się reklamy. Muszę zgłębić gen temat szerzej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie wyrażam zgody na przetwarzanie i kopiowanie zdjęć mojego autorstwa. Nie zgadzam się na pozostawianie reklam na moim blogu. Każdy komentarz z linkiem widocznym lub ukrytym zostaje automatycznie usunięty.

Instagram