System wystawienniczy i prezentacyjny - ścianki reklamowe
Artykuł sponsorowany / reklama
Wielu z Was ścianka reklamowa kojarzy się z targami handlowymi i zwracaniem uwagi na konkretne stanowisko. Jest to bardzo dobre skojarzenie, ponieważ odgrywają one bardzo ważną rolę w handlu. Jak wpływają na postrzeganie stanowiska? Czy zwiększają liczbę potencjalnych klientów?
Zacznijmy jednak od początku.
We wstępie wspomniałam o targach, bo w tych miejscach najczęściej spotykamy się z takimi rozwiązaniami. Nie są to jednak jedyne, w których możemy zobaczyć ściankę reklamową. Na co dzień spotykamy się z takimi ściankami w różnych biurach, sklepach czy galeriach handlowych. Służą one przede wszystkim do zwrócenia uwagi na konkretny lokal czy konkretny produkt. Dlaczego warto zainwestować w tego typu reklamę, prowadząc własną działalność?
Zapewniają one doskonałą prezentację graficzną naszych usług, produktów czy samej marki w dużym formacie. Tego typu ścianki są doskonałym uzupełnieniem imprez branżowych jak np. wspomniane wcześniej targi handlowe. Posiadają one właściwości promocyjne - klient przechodzący obok takiej ścianki, automatycznie w pamięci będzie miał zakodowaną reklamę na niej widniejącą. W taki sposób budujemy świadomość marki w oczach potencjalnych klientów.
Jest to bardzo interesująca forma przekazu graficznego, a wybór pośród rodzajów ścianek jest ogromny. Wiele z Was pewnie nie zdaje sobie sprawy z tego wyboru. Firmy zajmujące się ich wykonywaniem, oferują nam je w różnych formatach, kształtach, z podświetleniem lub bez itd. Ich ostateczny koszt zależy oczywiście od tego na którą z nich się zdecydujemy. Wykonawcy każdy projekt wyceniają indywidualnie.
Oprócz dodatkowego oświetlenia, można zdecydować się również na kieszonki, w których umieszczone będą nasze ulotki, a również lady przy których będą stać nasi pracownicy. Dzięki takim rozwiązaniom ścianka staje się nie tylko reklamą, ale również prostym stoiskiem na imprezy branżowe czy handlowe. Jest to doskonałe rozwiązanie i oszczędność w przypadku wykorzystania ich np. na targach - nie musimy wyposażać się w dodatkowe stoliki dla obsługi.
Zamawiając taką ściankę, należy przede wszystkim zwrócić uwagę na doświadczenie firmy, która ma je nam wykonać, oraz jakość materiałów z których zostaje wykonana, ponieważ od tego również zależy nasze bezpieczeństwo. Dlatego też zanim podejmiecie ostateczną decyzję warto rozejrzeć się na rynku i nie podejmować pochopnych decyzji.
Czy zwracacie uwagę na tego typu rodzaj reklamy?
Jak to się mówi jak nas widzą, tak nas piszą. Czy jakoś tak... To ważna rzecz dla marketingu.
OdpowiedzUsuńPewnie, zawsze zwracam na takie miejsca uwagę, bez wątpienia przyciągają wzrok
OdpowiedzUsuńReklama dźwignią handlu powtórzę się :)
OdpowiedzUsuńSłyszałam już kiedyś o takich ściankach. Myślę, że to bardzo dobra forma reklamy dla firm.
OdpowiedzUsuńReklama w tych czasach to drzwignia handlu jest bardzo ważne i czym bardziej widoczne na tym lepiej . O takiej formie jeszcze nie słyszałam .
OdpowiedzUsuńJeśli jest fajnie zrobiona, z pomysłem, zawsze przyciąga mój wzrok :). Zresztą mój ukochany sam korzysta z tego typu reklamy :)
OdpowiedzUsuńPrzydatny wpis.
OdpowiedzUsuńJa planuję sobie taką swojej firmy zrobić...
OdpowiedzUsuńzawsze zwracam uwagę na ścianki reklamowe. sama jago przedsiębiorca jednak z nich nie korzystam
OdpowiedzUsuńJest to bardzo dobra reklama dla firmy,wiec polecam kazdemu kto ma swoja wlasna firme.
OdpowiedzUsuńa mnie reklamy mało kiedy zachęcają do kupienia danego produktu, jak widzę tego za dużo to nawet mnie to trochę odstrasza ;D
OdpowiedzUsuńBardzo często rzucają mi się w oczy. Nie raz mnie denerwują, a nieraz są bardzo pomocną.
OdpowiedzUsuńJa lubię proste w montażu ścianki reklamowe. Im mniej elementów, tym łatwiej mi, jako pracownikowi je rozkładającemu i mniej problemów z ewentualnym zepsuciem jakiejś z części całości.
OdpowiedzUsuńMoim marzeniem jest kiedyś udać się na targi książki jako autorka. Może wtedy będę musiała pomyśleć o odpowiedniej ściance :0
OdpowiedzUsuń