×

Maszynka do robienia popcornu i inne - ROSEGAL


Mój mąż i syn uwielbiają opychać się popcornem. Robiąc zakupy w sklepie Rosegal - natknęłam się na maszynkę do robienia tego przysmaku. Postanowiłam ją zamówić i dziś mam dla Was jej pełną recenzję. Oprócz niej w poście znajdziecie też kilka ciuszków i biżuterię - które zamówiłam dla przyjaciółki. Zapraszam!

Post zacznę od wspomnianej już maszyny do popcornu - wbrew pozorom jest niewielkich rozmiarów. Małe opakowanie popcornu starczy na przynajmniej 4 użycia maszynki. Trzeba pamiętać, że nie można używać nasion, które są z jakimś tłuszczem - mają to być suche - bez masła i innych dodatków nasiona. Na górze urządzenia umieszczona jest specjalna miarka - dzięki której nie nasypiemy za dużo ziaren. Włączamy i czekamy na gotowy smakołyk. Przygotowałam dla Was film w którym możecie zobaczyć jak działa ten gadżet :) 





Jak widzicie w 2 minuty mam miskę pełną smakowitego popcornu! Polecam!

Kolejne rzeczy to ciuchy i biżuteria dla przyjaciółki. Tunika z czaszką -  typowy poliester - nie jesteśmy do końca zadowolone z jakości. Bluza z tęczą - gruba  i całkiem fajna, gdyby nie fakt, że tęcza - strasznie się do siebie przykleja - ciekawa jestem co będzie z nią po wypraniu.




Kolczyki kotki i bransoletka - fajne - ładnie wyglądają - właścicielka zadowolona - to ja również.




To wszystko na dziś. Mam nadzieję, że coś wpadło Wam w oko.



36 komentarzy:

  1. no ja sie rozgladam nad maszynka do popcornu fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa maszyna, ja kupuję popcorn, który wrzuca się na kilka chwil do mikrofali

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam takie urządzenie... w Lidlu po 45 zł były, jak widać Chińczycy nieźle sobie liczą za to...

    OdpowiedzUsuń
  4. a moj wlasnie jesli chodzi o popcorn to bierze z masłem, tylko on przygotowuje w mikrofali xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Maszynkę do popcornu muszę sobie sprawić. Będzie jak znalazł na wieczorki filmowe ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!Świetne urządzenie!Muszę go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta maszynka do robienia popcornu jeer na prawdę fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Maszynka do popcornu jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta maszynka jak widać wszystkim Twoim czytelnikom się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolczyki. A ta maszynka, wow :D! Nawet nie wiedziałam, że mają coś takiego w ofercie. Lubię sobie czasem pochrupać na filmie, więc chętnie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Biżuteria chyba najbardziej podoba mi się z całego zamówienia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna ta maszynka do robienia popcornu! nigdy nawet o takim czymś nie słyszałam, człowiek się uczy całe życie :D buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Maszynka super, jeśli masz w domu fanów popcornu ;)Ja się czaję na maszynkę do waty cukrowej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię popcorn więc maszynka do niego wydaje się być odpowiednim gadżetem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię popcorn więc maszynka do niego wydaje się być odpowiednim gadżetem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Średnio lubię jeść popcorn ale fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja robię w mikrofali popkorn ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maszynka do popcornu to świetny gadżet! nie słyszałam jeszcze o czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiedziałam, ze maja takie maszynki w ofercie. Super sprawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. baaaardzo lubimy popcorn. teraz kupujemy ten do mikrofali. a z maslem nie lubie 😜 super ta maszynka. i jak szybko sie robi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna ta maszyna do robienia popcornu. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  22. Maszynę do popcornu i czachę chcę! Ale maszynę to na 100% :D DO tego dorzucić roztopiony karmel i można oglądać film :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Tę maszynę muszę mieć, bo bardzo lubimy z mężem i dziećmi popcorn :) Podoba mi się też bransoletka. Mam identyczną.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo taka maszynka do popcornu fajna rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Maszynka byłaby hitem w moim domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam popcorn! Ja niestety takiej maszynki nie mam, ale kupuję taki popcorn, który można robić w mikrofalówce;>

    OdpowiedzUsuń
  27. ta maszynka jest naprawdę fajna, szkoda tylko, ze taka głośna xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta maszynka to fajna sprawa, sama bym taką chciała mieć na wyposażeniu kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zawsze kupuje popcorn do mikrofali.

    OdpowiedzUsuń
  30. Maszynka do popcornu to rewelacyjny gadżet by mieć świeżutki popcorn zawsze pod ręką 😉 Z pozostałych przedmiotów podoba mi się tylko biżuteria 👍

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama zastanawiałam się nad maszynką do popcornu i myślę że się na nią skusze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Taka maszynka bardzo by mi się przydała, gdyż podczas oglądania filmów bardzo lubimy sięgać po taką przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Motywuje on mnie do dalszego pisania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2016 Zuzka Pisze , Blogger